Rugăciune pentru Autovindecare

Tu, Creator al galaxiilor şi al nenumăratelor, sclipitoarelor stele, însăşi puterea Universului este a Ta! Fie că eu să reflect această putere în oglinda măruntă a vieţii şi conştiinţei mele.

Tu, Cel infinit, fă-mă să fiu un canal pentru dragostea Ta! Prin mine, sădeşte seminţele dragostei în inimile pustii de pretutindeni.

Tu, Domn al bucuriei, umple-mă cu o fericire fără margini. Pentru că sunt copilul Tău, făcut după imaginea Ta plină de iubire. După cum Tu eşti bucurie şi eu, în sufletul meu, sunt la fel.

Energie Cosmică, vitalizează toate celulele corpului meu; încarcă-mi mintea cu inspiraţie fără limite; umple-mi sufletul cu bucuria Ta nesfârşită.

Tu, Cel Infinit, care împărtăşeşti, învaţă-mă să-mi găsesc fericirea prin ceilalţi.

Doamne, Dumnezeule, Preaiubit, care ai creat atât de minunat munţii înalţi, înzăpeziţi, râurile în matca lor, florile colorate şi parfumate, oceanele întinse şi unduitoare şi stelele depărtate şi strălucitoare: arată-Ţi prin mine bucuria Ta perfectă.

Primesc, Doamne, Dumnezeule, tot ceea ce vine la mine, ca venind din mâinile Tale. Ştiu că îmi vine cu binecuvântare, pentru că al Tău sunt, aşa cum Tu eşti de-a a pururea al meu.

Doamne, Dumnezeule, cum Tu trăieşti de-a pururea împăcat cu Tine însuţi, ajută-mă şi pe mine să trăiesc, de-a pururea, cu mulţumirea în suflet că sunt vrednic să trăiesc în bucuria Ta.

Tată Preaiubit, Mamă, Dumnezeule: sunt al Tău cu totul! Alţii să Te caute sau să nu Te caute; nu contează, dragostea mea pentru Tine este Una. Prin toate încercările vieţii, rugăciunea mea este una: dezvăluie-Te mie!

Doamne, Dumnezeule, atât de des durerile prin care am trecut prin viaţă m-au îndurerat! Întăreşte-mi puterea de a iubi, să pot pune totul la picioarele Tale, Prietenul meu etern.

Tu, Putere Infinită, îmi voi folosi voinţa, dar călăuzeşte-mi Tu voinţa în tot ceea ce fac, să fie pe potriva voinţei Tale.

Tu Puternică Sursă a tot ceea ce este drept şi bun, ajută-mă să văd puterea mea ca expresie a puterii Tale infinite. Ajută-mă să alung întunericul bolii care este de-a pururea străin luminii Tale!

Nu tânjesc după nimic din ce-mi poate oferi lumea, Doamne, Dumnezeule. Tu, Infinită Perfecţiune, fă-mă una cu Tine!

Îndelung Te-am chemat, Doamne, Dumnezeule, dar Tu nu mi-ai răspuns. Cât amar de vreme mi-ai îndurat nestatornicia! În viaţa aceasta, o Doamne, şi toată eternitatea, de va trebui, Te voi chema mereu!

O, Extaz Perfect! Călăuzeşte-mă să te exprim pe Tine prin toate simţămintele mele. Fie ca entuziasmul meu să fie calea pentru bucuria Ta!

Doamne, Dumnezeule, ajută-mă să înfrâng atracţia reavoinţei! Cu cât îmbrăţişez viaţa mai strâns în numele Tău, cu atât mai mult îţi simt bucuria.

Tu eşti Cel Ce Face, Doamne, Dumnezeule, nu eu. Arată-Ţi perfecţiunea prin mine, care mă străduiesc tot mai dornic să trăiesc în lumina Ta !

La Tine caut puterea, Doamne, Dumnezeule. Ţine-mă aproape în braţele tale de dragoste. Pe urmă, indiferent ce se a petrece în viaţa mea, voi accepta bucuros.

Tot ceea ce fac, Doamne, Dumnezeule, fac din dragoste pentru Tine. Acceptă florile slujirii mele, pe care le pun pe altarul Omniprezenţei Tale.

Tu, Puternic Izvor de Lumină Infinită, din care sunt zămislite nenumărate galaxii: lasă-mă să-mi spăl ambiţiile omeneşti în apele Tale. Lasă-mă să mă îmbăiez în vâltoarea radioasă a energie Tale. Tu eşti bogăţia mea; Tu eşti Siguranţa mea!

Mama Sfântă, ajută-mă să înţeleg că prin bunătate faţă de alţii nu doar atrag bunătatea lor, ci şi bunătatea Ta. Fă-mă să le arăt întotdeauna bunătate celorlalţi. Fie că bunătatea mea să fie calea dragostei Tale lipsite de egoism.

Tată Ceresc, nu mă voi teme de adevăr, pentru că ştiu că adevărul vine de la Tine. Ajută-mă să-Ţi văd, dincolo de toate aparenţele, privirea zâmbitoare şi plină de compasiune.

Nu mă lasa să mă înşel cu dorinţe, Doamne, Dumnezeule. Învaţă-mă să văd dincolo de jocul gândurilor mele privirea Ta de-a pururea calmă, a înţelepciunii.

Cu Tine alături, ştiu ca valurile greutăţilor nu mă pot doborî niciodată. Ţine-mă de mână, Doamne, Dumnezeule; nu-mi da niciodată drumul!

Tot ceea ce am este al Tău, Doamne, Dumnezeule. Ajută-mă să Te cunosc ca Râul Păcii care curge liniştit peste nisipurile experienţelor vieţii mele.

Îmi distrug orice ataşament. Nu îmi mai aparţin, Doamne, Dumnezeule. Sunt liber întru Tine!

Mamă Sfântă, mă închin Ţie în toate formele Tale, atât ignorante, cât şi înţelepte. Găsindu-te pe Tine în ele, fie să te pot păstra cu evlavie în Omniprezenţă!

Călăuzeşte-mă, Doamne, Dumnezeule, ca în toate lucrurile să vad voinţa Ta, pentru că ştiu că doar prin voinţa Ta toate lucrurile ajung la perfecţiune.

Doamne, Dumnezeule, ajută-mă să înţeleg că în nici o experienţă exterioară nu voi putea găsi împlinirea. Toate cele după care a tânjit inima mea mă aşteaptă întru Tine.

Mama Sfântă, când alţii încearcă să-mi facă rău, dă-mi înţelepciunea să văd că victoria sta în binecuvântarea lor, nu în răzbunare. Dacă răspund cu furie, eu pierd, chiar dacă a mea este victoria exterioară, pentru că înlăuntru eu voi fi rănit cu adevărat. Însă, dacă răspund cu binecuvântări loviturilor lor, voi rămâne de-a pururea în siguranţă între zidurile de neclintit ale păcii mele interioare.

Ajută-mă să Te văd, Doamne, Dumnezeule, ajută-mă să-mi concentrez asupra Ta privirea, dragostea, aspiraţiile, întreaga mea fiinţă.

Slăvit Spirit din tot ceea ce există! Ajută-mă în nimicnicia mea să mă descopăr una cu tot ceea ce există!

Tot ceea ce am şi ceea ce sunt îţi aparţine Ţie. Mama Sfântă, fă cu acestea după cum Îţi este voia!

Lasă-mă să mă rog întotdeauna cu atenţie vioaie, trează prezenţei Tale care mă ascultă, ştiind că Tu îmi auzi şi cea mai slabă şoaptă a gândurilor!

O, Spiritule, Tu eşti adevărul. În Tine stă împlinirea fiecărei nevoi a mea.
Inspiră-mă acum, Doamne, Dumnezeule! Arată-mi calea pe care trebuie să o urmez din cele multe care mi se deschid în faţă!

Ajută-mă să simt că puterea Ta trece prin venele mele, îmi străbate gândurile şi îmi aprinde sentimentele nobile de dragoste pentru Tine!

Îţi sunt recunoscător, Doamne, Dumnezeule, pentru fiecare încercare pe care mi-o trimiţi. De fiecare dată când mă poticnesc, ajută-mă să învăţ. De fiecare dată când slăbiciunea mea omenească mă face să cad, ajută-mă să devin mai puternic. Ajută-mă să găsesc în spatele fiecărei dureri înţelepciunea Ta calmă şi reconfortantă.

În calmul meditaţiei, în centrul păcii mele lăuntrice, ajută-mă să îţi simt prezenţa emoţională şi aducătoare de bucurie.

Ce contează dacă oamenii mă acuză? Ce importanţă au aplauzele lor? Trăiesc pentru a fi pe placul Tău, Doamne, Dumnezeule, încrezător că, atunci când Tu eşti cu mine, sunt apărat, chiar şi de o hoardă de duşmani.

Insuflă-mi, până în miezul fiinţei mele, bucuria Ta. Ajută-mă să fiu conştient de Tine, Doamne, Dumnezeule, în tot ceea ce văd.

Atunci când Tu eşti aproape, Doamne, Dumnezeule, problemele nu pot exista. Dă-mi puterea să Te port întotdeauna în inima mea.

Ajută-mă, Doamne, Dumnezeule să mă bucur de comedia vieţii, cu Tine şi, aceasta să îmi amintească, că adevărata sănătate mintală există numai prin Tine!

Când mă bucur, Doamne, Dumnezeule, să mă bucur întru Tine. Iar când sufăr, ajută-mă să văd întotdeauna prin negură lumina Ta!

Aruncă lumina Ta, care destramă iluziile, asupra cotloanelor ascunse ale sentimentelor din inima mea, să nu-mi rămână pe undeva, fără să-mi dau seama, un loc în care să nu Te accept. Dacă greşesc, întăreşte-mă să-Ţi accept disciplina, căci doar în voia Ta stă fericirea pe care o caut!

Mama Sfântă, fă-mă să-ţi aud armoniile pretutindeni: în paraiele şipotitoare, în cântecul privighetorilor – da, până şi în vuietul traficului oraşului! În spatele tuturor zgomotelor pământeşti, fă-mă să aud numai vocea Ta!

Mama Sfântă, cu fiecare acţiune a voinţei mele, fă-mă să exprim vitalitatea Ta divină, adevărul Tău divin, perfecţiunea Ta. Ajută-mă să Te slujesc numai pe Tine sau să mor încercând!

Cu toate că himerele distracţiei (N.B. sau altei preocupări deşarte; rătăcirii) mă cheamă să las deoparte şi să slăbesc hotărârea devotamentului, ţine-mă hotărât pe calea mea, Doamne, Dumnezeule. Scopul meu în viaţa eşti Tu!

Îţi mulţumesc, Ţie, Doamne, Dumnezeule, pentru toate lucrurile cu care m-ai binecuvântat. Şi, mai presus de orice, Îţi mulţumesc Ţie pentru dragostea Ta!

Indiferent încotro se îndreaptă corpul meu exterior, fă-mă să simt prezenţa Ta neschimbată înlăuntrul meu. Oriunde m-ar duce gândurile, fă-le să se întoarcă întotdeauna, asemenea fiului rătăcitor, pentru a-şi găsi odihna întru Tine.

Doamne, Dumnezeule, nu-mi lăsa gândurile să mă înalţe la norii frumoşi ai posibilităţilor imaginate decât dacă-mi dai şi puterea de a-mi materializa visurile!

Doamne, Dumnezeule, Tu eşti întotdeauna cu mine. Ajută-mă să simt, în spatele gândurilor mele, inspiraţia Ta; în spatele fiecărei emoţii, calmul Tău, dragostea Ta care transformă totul!


Doamne, Dumnezeule, universul a fost făcut după perfecţiunea imaginată de Tine. Ajută-mă să scot la iveală această imagine şi în alţii, binecuvântându-i întru dragostea Ta!

AFIRMAŢII PENTRU AUTOVINDECARE
J. DONALD WALTERS
(SWAMI KRIYANANDA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu